Fysioterapi

Bank sygefraværet i bund og øg effektiviteten Fysiorapi på arbejdspladsen

Ved at tilbyde Fysioterapi som en del af en sundhedsordning på arbejdspladsen til dine medarbejdere, er du med til at forebygge smerter og besvær i muskler og led hos dine ansatte og samtidig reducere antallet af sygedage. Det er med til at optimere produktionsniveauet i din virksomhed, og øge arbejdsglæden hos dine ansatte.

Fysioterapi fra Fysio Studio i din virksomhed indeholder lige fra undersøgelse og diagnostik af skader og smerter til effektiv behandling i form af akupunktur, manuel behandling og individuelle træningsøvelser.

Du sikrer dine ansatte nem og hurtig adgang til fagpersoner med speciale i skader på muskler og led ved at indgå en samarbejdsaftale med Fysio Studio og forebygge skader før de sker.

Kontakt os på 71 200 150 og inviter os ud på et besøg i jeres virksomhed.