Kontakt os på 71 200 150 for en konsultation i Idræts- og Rygklinikken

Akupunktur

Akunpunktur er et populær behandlingsmetode mod smerter. I Fysio Studio Idrætsklinik bruger vi det primært i den indledende behandling mod smerter, således at genoptræningen kan starte hurtigere.

Akupunktur stammer oprindeligt fra Kinesisk medicin, hvor det har været brugt i flere tusind år. Siden er der blevet forsket i akupunkturens virkning og modificeret til det Europæiske og Amerikanske sundhedsindustri.

Forskning har påvist at akupunktur kan reducere kroppens oplevelse af smerte, samt få muskler til at slappe af.

Hvordan føles akupunktur?

Akupunktur gør som udgangspunkt ikke ondt, men der kan føles et let stik når nålen sættes i. Man anvender meget tynde nåle og langt de fleste vil ikke kunne mærke stikket. Mange oplever efterfølgende når nålen er i hud og musklen at den kan prikke, snurre eller føles varmt.

Bestil tid

Eller ring

Priser

Første konsultation - 450 kr

Normal konsultation - 300 kr

Ingen lægehenvisning nødvendig. Book din tid idag.